New York oriëntatie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pleun Zegers - WaarBenJij.nu New York oriëntatie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pleun Zegers - WaarBenJij.nu

New York oriëntatie

Blijf op de hoogte en volg Pleun

18 Augustus 2018 | Verenigde Staten, New York

Het was een gekke week! Woensdagmorgen heel vroeg verzamelden we op schiphol om te beginnen aan de reis. Het afscheid was moeilijk maar eenmaal in het vliegtuig was ik er helemaal klaar voor. De vlucht was vertraagd, maar verliep verder prima.
Toen we 's avonds in het hotel kwamen hebben we pizza gegeten en daarna is iedereen van de Travel Active groep al snel naar bed gegaan.

Donderdagmorgen zijn we in de bus gestapt en zijn we naar de stad gereden. De gids liet ons allerlei leuke en mooie plekjes zien vanuit de bus en we keken onze ogen uit. Na de lunch hadden we nog een heleboel vrije tijd gehad op allerlei leuke plekjes. 's Avonds eten bij het Hard Rock Café op Times Square en daar hebben we ook nog even rond mogen lopen.

Vrijdag zijn we begonnen bij het 9/11 memorial. Dit was heel indrukwekkend en de gids heeft ons er alles over verteld. Daarna zijn we richting het water gereden en zijn we op de boot gestapt. Vanaf hadden we prachtig uitzicht op NYC en natuurlijk op het vrijheidsbeeld. Na de lunch zijn we over de Brooklyn Bridge gelopen. Het was heel warm, maar ook heel mooi. Hierna gingen we naar Coney Island. Dit is een soort hele grote kermis met verschillende eetkraampjes, en dit alles aan het strand. Na het avondeten zijn we naar Top of the Rock gegaan om te genieten van het verre en mooie uitzicht op NYC.

De New York oriëntatie was heel mooi en overweldigend.

Vandaag, zaterdag 18 augustus, vlieg ik naar mijn gastgezin. Helaas moet ik nog de hele dag wachten, want ik vlieg pas om half 6 vanavond. Maar ik heb er gelukkig ZO VEEL zin in!!

Can't wait to meet them!

  • 18 Augustus 2018 - 15:01

    Evelien:

    Nice Pleun!
    Heel veel plezier bij je gast gezin, zij hebben er ook zin in zo te zien op Facebook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pleun

Welkom op mijn profiel! Ik ga komend jaar naar de Verenigde Staten om daar 10 maanden te gaan studeren op een middelbare school en ik ga bij een gastgezin wonen. Via deze site kunnen jullie mij volgen tijdens mijn reis!

Actief sinds 09 Aug. 2018
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 6418

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2018 - 29 Juni 2019

High school jaar Amerika

Landen bezocht: